something

jag var somsagt i kista idag , dock köpte jag inte leggins som jag skulle för jag kom på att jag inte direkt behöver det , köper det senare i tiden tror jag .. tog bara ut pengar och träffade mekki. vid sex gick jag hem och åt sen gick jag till ica och köpte godis , tjockis. sen nu sitter jag här och kollar på tv oså. har inte så mycket annat att göra så liksom.

sommaren 2oo7 <3jag har sån jävla lust att det ska vara sommar nu. värme , bad , glassar , chill , umgänge och sena kvällar. gud vad jag saknar det. vill bara gå barfota på en strand nu med typ shorts och ett linne , solbränd o bara njuta av livet. det är typ allt jag behöver nu. bara få njuta liksom , jag har det inte så as bra nu om man säger så , allt skiter sig somsagt så jag skulle bara vilja komma bort och få vara för mig själv. men jag vill kunna vara ute och då ska det vara varmt , annars går det såklart inte. jag vill bada också , badabadabada. fan nu måste jag sluta tänka massa på sommaren osv , blir ju fan bara depp när man kommer på att det bara är fucking april. 
kan tiden kanske gå lite snabbt sen sakta ner när det väl är värme & sommarlov ?


jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0