sista inlägget för andra april

måste bara skriva ner lite roligt som hänt idag som jag inte skrev i förra inlägget. medans vi var i kista träffade vi ju några grabbs och umgicks med dom , vi sitter på några bänkar och disskuterar mitt hår. en av dom frågar om jag är född med den hårfärgen och jag säger "nej jag var ju svarthårig förut" dom andra två säger då i mun på varann "har du varit blatte också ?" och alla börjar garva , det tyckte jag var lite roligt. sen när jag dom jagade mig för jag hade kepsen så råkar vi välta typ fem cycklar så att alla på hela torget kollar på oss och vi går snabbt där i från. sen hände det ju såklart massa annat också , som att tex vi satt och skrev massa saker på ett bord osvosv. orkar inte skriva mer om denna underbara dag med sol och allt. borstar just nu tänderna , sen ska jag lägga mig i sängen och läsa en bok vi håller på med i svenskan. godnatt

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0