morgon inlägg

det blev lite tid över nu innan jag ska vandra till skolan , det är inte vanligt att jag skriver på en vardags morgon men någon gång måste det även ske. jag börjar nio med nationella , att skriva uppsats i engelska och jag har verkligen inte sätt fram emot det .. det blir antingen IG eller G , haha. eftersom jag suger på engelska. jag är skit trött idag eftersom jag tränade tre timmar men ändå vill jag göra något efter skolan , dagens planer är .. det finns inga , men det poppar nog upp några under dagens gång. och i helgen åker jag bort , vilket jag inte alls vill .. jag som hade så mycket att göra och se fram emot. istället måste jag sitta i en husbil med mina föräldrar hela helgen för att dom inte ska bli sura och griniga. lid med mig ? nu ska jag stänga av och bege mig till skolan , puss på er och ha en bra dag !

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0