ingen ny uppdatering på länge pga bloggen

efter att jag försökt logga in flera tusen gånger och skriva här så funkade det inte men äntligen så gör det det igen. har varit lite kämpigt att tvingats leva utan att skriva här.
och nu måste ni ju veta vad som hänt mig på sista tiden.
i söndags var det ju match , vi förlorade med hur mkt tänker jag inte säga. vi spelade borta mot åkersberga och när det var dryga fem minuter kvar får eve ont i hjärtat typ och är tvungen att föras i ambulans till akuten. sån tur var så hade jag även denna match släpat med mig målvaktskläderna efter att ha stått och tvekat. jag klädde på mig dom och ställde mig nervöst i målet , ett pinsamt mål släppte jag in. men ja .. sen åkte vi hem , jag åkte med hjerpe och vi svängde förbi mc donalds innan och åt , hihi. när jag kom hem slöade jag mest för var så jälva seg och på kvällen gällde wallander.
måndagen var det back too school again. tråkigt nog , men kul att  träffa dom flesta igen visst. det hände inte så mycket i skolan mer än att jag fick veta att jag fick ett säkert VG på svenska läs nationella , några mer rätta svar på nivå tre och jag skulle fått MVG , fuck menmen jag måste vara nöjd i allafall. sen fick jag G på svenska skriv nationella för att jag inte hållt mig direkt till ämnet eller något sånt skit och jag var så jävla missnöjd och det måste jag få vara. sen fick jag även veta att jag fick G+ på en engelska uppsats som jag var nöjd över. när jag kom hem hände inte så mycket , senare på kvällen duschade jag voven sen pluggade jag lite smått och så.
idag är det tisdag och jag sitter i skolan , ska snart upp till klassrummet igen. ikväll är det träning och vid tre kommer voven att opereras , jag håller tummarna stenhårt för att allt ska gå bra. och fanny , svik mig inte för du vet hur mycket du betyder för mig.
jag har massor i skolan just nu , massa plugg och skit vilket gör mig skit stressad och jag är mindre glad. bättre blir det ju inte över att fanny ska operas och jag ska till tandläkarn imorn osv. aja nu orkar jag inte skriva mer , har lite mer att berätta men det kanske skrivs en annan gång , om inte så får ni klara er utan den faktan.
hoppas ni orkade läsa om min fina uppdatering. ha en bra fortsättning och jag hoppas bloggen förblir funkande nu.

jl


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0