in your dreams , bitch

dom kommer inte åka imorgon , så alltså menas det med att det kommer vara föräldrar somvanligt. aja , jag överlever liksom alla andra gånger. sitter här nu nyduschad och ska snart stänga av allt och lägga huvudet på kudden , sen sluta ögonen å sova. jag sover fett dåligt om nätterna nu förtiden och jag hatar't. vaknar vid två - tre varje natt och är törstig sen kan jag inte somna om på typ en halvtimme eller så , sen kan jag vakna vid fem igen och somnar om snart igen sen så orkar jag inte gå upp när jag väl ska gå upp , visst låter det kul ? ni kan få det om ni vill , jag hatar det somsagt. men nattinatti , ha en bra natt det ska jag försöka ha.

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0