ibland suger jag på att blogga

ja jag bloggade inte igår heller så alltså nu skriver jag om vad som hände mig igår..

först såklart skola, idrotten var inställd så jag och frida låg och chillade på fotbollsplanen i solen. sen så var dagen somvanligt inprincip. efter skolan drog jag till kista och träffade mekki, först gick vi och köpte nytt headset till honom sen drog vi ut och även vi chillade i solen. sen gick jag hem och åt oså sen kom frida hit och vi drog till kista igen för att kolla på rean på cubus. jag fick med mig ett par shorts, en t-shirt och en bh. sen åkte vi till hld c och köpte chocklad sen hem till mig och kollade på film. sen när frida gått hem så satte jag på en wallander men somnade såklart efter knappt halva.

nu är jag vaken, det är lördag och jag har ingen aning om vad jag ska göra.

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0