i <3 att prata i telefon , men hatar dessa cp drömmar

halloooå. jag har lite att säga , igår kväll vid typ halv nio ville mekki att jag skulle ringa honom och det gjorde jag. vi snackade hur länge som helst (nu har han mitt rekord i att snacka längst i telefon) förut var det typ tre timmar nu är det väll närmare fem. båda var typ as trötta så när klockan blev framåt natten så jaa jag vet inte vad som hände men jag vaknade vid sju tiden och såg att lampan var tänd och telefonen låg bredvid mig alltså hade jag somnat , jag smsade honom och fick snabbt svar men han sa att det var han som hade somnat men jag har ingen aning. det var mysigt att prataprataprata faktiskt.  

under natten , då jag inte snackade med honom , drömde jag en cp dröm. den var lite scary faktiskt för den kändes så verklig. jag nere vid innebandy hallen och det var massa liknande "hus" runt om och i ett av dom brann det och branden spred sig fort så efter ett tag brann det nästan överallt. massa folk var där , oroliga och skrikandes. sen var jag med mamma och pappa då vi hörde någon skrika att det kommer en komet typ. sen kollar vi upp mot himlen och ser värsta stora typ stenen som kommer och man ser den verkligen åka. sen efter ett tag ser man den komma neråt , mot oss. då ställer jag mig först framför pappa och säger jag älskar dig sen framför mamma och säger jag älskar dig. sen börjar vi springa , så kommer det typ en stor bro och just när vi kommer ut där så störtar kometen och det slutade med att jag typ hoppade. sen började drömmen om från det att jag sagt jag älskar dig till mamma och pappa men det var inte samma slut , utan denna gång såg jag komenten störta framför oss och massa stenar kom flygandes. sen slutade den åter igen , efter det drömde jag typ att jag pratade med mig själv "är jag död nu ?" kommer jag typ ihåg att jag sa , asså det låter skit fjantigt men det var så verkligt på något sätt. usch ja , sånna drömmar hatar jag verkligen.

nu ska jag hoppa in i duschen och bli ren å fin , sen ska jag ta en sväng till kista och ta ut pengar å köpa nya leggins typ. skrivs nog mer ikväll skulle jag tro , pusspuss.

jl


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0