home

vilken dag säger jag bara. först drog jag till stationen , hoppade på tåget till sollentuna , träffade guse på stationen där och tåg tåget till stan där vi direkt gick och åt. när vi kommer fram till mc donalds inser jag att jag glömt mina "matpengar" hemma och är tvungen att gå till en bankomat. så vi går till en där jag vet att den finns men när jag ska ta ut en hundring går det inte för att det tydligen var slut med hundralappar så vi var tvugna att leta upp en ny bankomat och gick samma väg tillbaka och då inser vi att vi gått förbi en , så jag tar ut pengar och vi går och äter på kaosdonken. sen har vi inte så mycket mer att göra i stan så vi bestämmer oss för att åka till rotan men när vi står på stationen så står det att man måste ta en ersättnings buss mellan ulriksdal och häggvik pga en brand. vi går av i ulriksdal blir hämtade av guses mamma och sen åker vi och kollar vart det brinner och det är mellan sollentuna station och stinsen , feta branden med as mycket rök. usch. vi blir skjutsade till bussen som vi tar till rotan där vi träffar phillefjong och sitter och chillar ett tag innan vi var tvugna att dra hem igen. när vi ska av missar jag precis bussen hem så vi går hem till guse en stund bara sen tar jag bussen hem så nu är jag hemma och har ätit middag och allt. ska nog till ica snart och handla lite åt mamma oså. sen vet jag inte vad som händer. vi får se. händelserik dag is the shit.

image114
bild från branden (http://www.expressen.se)

jl


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0