GRATTIS PAPPA <3

Idag fyller pappa år. Grattisgrattisgrattis!
Skolan gick snabbt men på slutet hade jag feta huvudvärken så det var inte speceillt kul om man säger så. Efter skolan gick jag hem och åt lite sen tog jag moppen till Stinsen. Köpte nya shorts , ny rouge , nytt täckstifft och ny deo. Sen åkte jag hem till farmor och farfar och åt. Skit god mat. Sen spelade jag och farmor kort, haha jag vann överlägset. Min farmor är bäst, och min farfar med ofc. Sen åkte jag hem strax innan sju och har inte gjort så mycket mera. Duschade precis och ska snart sova tror jag. Imorgon är det träning, love it.
Godnattpuss.

image127
en mörk bild från enköping :)

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0