@fridashome

nu sitter jag hemma hos frida där jag ska sova inatt. idag i skolan var det en seg dag , hade feta huvudvärken + att jag knappt åt något på hela dagen mer än en risifrutti och två hårdbröd mackor så var hungrig också. sen när vi äntligen fick dra hemåt gick vi görst till mig sen till frida och sen till hld centrum. där frida hanlade some things på ica och sen så köpte jag start paket i comviq och startade upp min gamla mobil med comviq , rätt nice att ha två mobiler , haha. nu sitter frida och spelar ett spel på min gamla mobil som hon typ älskar och jag ska försöka plugga lite no. men ni får ha det så bra för det kommer jag ha. dock inte imorgon för då kommer det ju vara nationella i engelska vilket jag suger på , men nu ska jag inte klaga. hejdåååe !

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0