första dagen på veckan , my monday

skola igen och jag kom inte så mkt försent faktiskt. skolan gick bra och det börjar lukta klasströjor för G nu , haha. efter skolan stack jag till kista och träffade mekki. vid halv sju gick jag hem , ringde pappa och mötte han vid HLD centrum och vi köpte pizza. åkte hem och åt den sen gick jag ut på värsta långpromenaden med frida i nästan två timmar , asmysigt seriöst. det måste göras om gumman. jag älskar dig.
nu ska jag hoppa in i duschen och duscha bort förbjuden lukt haha. sen ska jag nog sova. PÖSS!
jl

skriv något sött här
Postat av: Frida

Hahha, ja verkligen det var sjukt mysigt läängtar nästan till nästa långpromenad :) vi hade lite snack att ta igen [a] hahah förbjuden lukt ;D jag älskar dig gumman.

2008-04-15 @ 17:43:45
URL: http://frodagroda.blogg.se

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0