först jobbig skola sen dubbelpass i innebandy

skoldagen gick rätt fort , fikade och lite på HKn sen så kollade vi på film på non , son och svenskan var mest prat lektion och språket data. sen skyndade jag mig hem och åt , jag kom även på att jag suger på att fixa till såser så ifall ni vill ha hjälp att göra sås fråga inte mig. sen skulle jag ta moppen ner till träningen. jag hade en kvart på mig och såklart vill inte moppen starta , sur blir jag såklart. ringer pappa som inte kommer hinna hem , går in och skriker på mamma att hon måste skynda sig att skjutsa mig. hon gör det och jag kommer ner i tid. sen så står jag målvakt på nittioett träningen som varade en och en halvtimme sen vill tränaren som tränade dam/dj att jag skulle stå där också så visst. alltså stod jag i mål tre timmar , snacka om svettigt. men nu ska jag snart duscha , sen nanna i think. imorn är det nationella klockan nio USCH. önska mig lycka till. vi höres puss.

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0