en värld som inte ser mig

übertråkigt har jag och det har jag typ haft hela dagen. det började med typ som ett prov på mattelektionen , vi skulle typ göra ett prov som kanske kommer bli nästa års nationella eller någe skit. sen så hade vi hål , inga datorer funkade i hela skolan , kul eller inte. så kommer cecilia och frågar om jag kan göra muntliga svenska nationella och visst det kunde jag eftersom jag ändå inte hade något att göra. det gick finfint tycker jag. sen så hade vi so , olweus och lunch. efter lunch var det no redovisningar och jag höll på att somna , det sög. sen hade vi svenska och sist idrott. och nu är torsdagen snart slut , yes. fick reda på att mamma och pappa kanske ska ut med husbilen i helgen men jag sa att jag inte pallar följa med och mamma sa då att jag hade sagt att jag gärna ville följa med. men det är i sommar , nu är det kallt och det finns inget att göra typ , hoppas jag får stanna hemma och dom åker , då kan jag ha hela huset för mig själv och det blir ofc chill. men tror aldrig jag kommer få stanna hemma själv , men tummarna ja dom håller jag hårt i. gör det ni med , det kanske hjälper.

image118

                                                                                                                                                                                                            jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0