en kväll med händelser , om man kan kalla det det ?

kom just hem från djursjukhuset där vi hämtade sötfanny. det hade gått bra osv , nu är hon lite borta och ser typ as deprimerad ut med det är nog för att hon varit sövd oså. hon är otroligt söt i sin krage men man märker verkligen hur mycket hon hatar den. i allafall så var jag nere på träningen eller man kanske ska kalla det mötet för vi snackade bara , efter det tänkte jag åka hem men då kommer censie och säger "jennie byt om du ska stå målvakt" jag bah "varför då ?" och då var det tydligen för den nya tränaren ville se mig. men jag hade ju inte måliskläderna med mig så jag satte mig på moppen och åkte hem och hämtade dom , sen stod jag i mål ca nittio minuter och det var jobbigt oså eftersom jag inte är målvakt egentligen men jag kanske kommer bli nästa säsong , det visar sig. när jag kom hem åkte vi nästan direkt till albino , albano eller vad det nu heter , och nu ska jag hoppa in i duschen och lägga mig. måste med tåget till tandis imorgon bitti. super kul , eller inte. godnatt.


jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0