chilldag igeenh

skola först och jag vaknade halv åtta och kom alltså tjugo minuter försent till son men skitsamma. jag var trött. skolan gick fort oså sen efter skolan stack jag och frida till kista och chillade galet med pojkzen. sen vid strax innan sju gick jag och frida hem. har inte gjort så mycket mer , imorn är det skola igen , tråkig dag. sen har jag träning. jag har ont i magen och är hungrig men är inte sugen på mat eller något att äta , cp ! godnatt.


JUSTE , haha måste berätta en as rolig sak. när jag och frid var påväg hem från kista så slänge jag lite papper i en buske så hostar någon precis när jag gör det.
jag ; hostade någon ?
frida ; aah , dom
så pekar hon upp på två gubbar i ett fönster
fett pinsamt , så började båda as garva omassa
kul vare iaf men det är ju klart
jag var ju med frida

image117

jl

skriv något sött här
Postat av: Frida

Hahhaha, fan vad kul det där var :)
jag har alltid kul med dig gumman,

2008-04-08 @ 18:13:00
URL: http://frodagroda.blogg.se

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0