bäst att väskan är packat för imorgon bär det av

som rubriken lyder IMORGON ÅKER VI TILL FALUN! =D

jag orkar inte skriva så mycket mer än att jag typ har ont överallt och jag mår inte alls särskilt bra. så det är väll ett under om jag blir frisk på två dagar så jag kan ge allt på matchen sen på torsdag.
imorgon börjar jag halv 9 och slutar kvart över 11 pga att vi har dans imorgon. rätt nice men ändå tråkigt med dans, haha.
nu ska jag ta och fixa lite innan jag ska sova. ha en bra valborg om vi inte hörs innan dess. det ska jag iaf ha sådetså. puss på er. <3

alla i töjnans f91 som läser detta; tagga nu inför falun & sup inte ihjäl er imorgon, tänk på laget!

jl

skriv något sött här
Postat av: Sofia

i'll try! (a) haha nejdå jag ska va på topp! :D
krya på dig!

2008-04-30 @ 11:54:48
URL: http://ffian.blogg.se

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0