i'm in the school

nu sitter jag i skolan , jag har rast från 08.50 - 10.30. det är rätt trist , eftersom dom som har spanska och franska har lektion , sen dom man kan vara med lämnar skolan , men det orkar inte jag , eller jo visst. men vad ska jag göra hemma , man hinner ändå inte göra värsta mycket. så jag har snackat med våran snälle bildlärare så typ varje torsdag får jag sitta i bildsalens lilla " datasal " och leka. men det är ändå rätt tråkigt , alla andra i andra skolor är ju i skolan så det finns ju inte någon som direkt kan underhålla en på internet heller. men men , ibland är livet hårt och det får man leva med. jag hatar torsdagar , först är det att vi börjar 8 vilket vi gör alla dagar utom på onsdagar , sen så är det den här evighets rasten , sen har vi typ bara tråkiga ämnen förutom idrott , men det är liksom sista timmen mellan 15.10 - 16.00 och då är man liksom trött och vill bara hem så det blir ju inte speciellt kul då heller. men sen på har man läxor oftast , sen klockan 7 har man fys på edsbergs sportfält , om man inte går på den klagar tränarna nästa träning och är helt snea på en bara för att man aldrig kommer på fysen men alla andra träningar och matcher. men jag känner mig ärligt talat sjuk idag , och förra gången var jag också sjuk och gången innan den var jag tvungen att plugga till so provet , så det är liksom inte så att jag stannar hemma och slöar mig utan jag har mina andledningar att inte komma. ikväll kanske jag drar mig dit , vi får se , om jag mår sämre stannar jag lugnt hemma.
men iaf , kollade på en människas bilddagbok och hittade en youtube fil som fick mig att le , kolla vettja ;

http://www.youtube.com/watch?v=VDeZecDBIDA

nu har jag inte speciellt mycket mer att skriva , mer än att jag ska springa och hämta ett papper i skrivaren som jag nyss skrev ut , om extra jobb på posten , hoppas jag får det , i need money you know. =D
sen måste jag kanske läsa kemi läxan en gång till för att kunna lite mera , det är trottsallt bara 3 sidor så ..


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0