i mitt hjärta kommer det alltid finnas en plats för min nummer nio.

detta inlägget ska handla om en vän ,
en vän som alltid bryr sig och finns där.
en vän som alltid lyssnar & förstår.
en vän som alltid kommer ha en stor plats i mitt hjärta.
denna vän heter guselina.
hon är helt klart bäst.
henne kan man säga allting till ,
och då menar jag allting.
hon lyssnar på en och stöttar en.
delar känslor och tröstar.
hon är exakt som en vän ska vara.
det finns ingen annan människa ,
mer än min familj ,
som jag haft sådan respekt för.
guse , du kommer alltid finnas hos mig.
du betyder nått så sjukt mycket hos mig.
du och jag föralltid ,
det är ju det vi har sagt.
inte ens döden kan skilja oss åt.
inget mig utan dig.
<3


skriv något sött här
Postat av: Guse

Du och jag , förallid bästow<3
Du är bäst. Och tillsammans är vi oslagsbara :)
#5 och #(1)9, allways best friends <3

2007-09-30 @ 22:36:59
Postat av: Guse

Jag älskar dig (L)

2007-09-30 @ 22:37:48

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0