vad tänker vissa med?

det var ju trevligt att få reda på att en bit av våran innebandyhall har brunnit ner. en jätte glad nyhet, eller inte. fick sms av guse vid 20.01 "Sorry att jag bara drog.. Sticker ner till hallen.. Eller är påväg ner.. Ryckten säger att den brunnit ner :-S <3" jag ba va???? driver människan? fast nej det gjorde hon inte, poliser var på plats enligt henne när jag pratade med henne. sen fick jag sms av min tränare som sa att söndags och tisdags träningen var inställda, får väll se när och var vi kan börja träna igen, hoppas det blir snart. men seriöst, vad tänker vissa med? hur dum får man vara och bara gå och göra sånt, kan dom inte låta hallen vara ifred? det räckte inte med att skära sönder hela tältet eller, ni behövde verkligen typ elda upp hela skiten också, är det den ända lycka ni får eller? att förstöra för andra? jävla idioter säger jag bara, tack så mycket, ni förstör inte bara lite utan jääävligt mycket!



annars har dagen vart bra, hallen var ju iaf hel på dagen så var där och kollade på tre matcher, den sista var roligast då rotebro (B-LAG?) mötte Bele Barkaby. haha, alla i bele var typ bakisar, och målvakten var utespelare osv, men det blev 11-9 till rotebro iaf, bele låg under med 7-1 så stark insatts av dom! dom var roliga också, tyckte domarna var sämst, även kaptenen i rotebro och satt och snacka skit om dom hela tiden, å sen satt dom och garva åt varandras insats och fick typ på planen, dom orkade nästan ingenting vissa av dom och föll som dominobrickor ibland. sen på utvingsbäcken satt fem olika, två från rotebro och tre från bele. aja dom hade humor och fick iaf mig att le.min kusin var även med å spelade i rotebro, men ja.. det var ju intressant.



ska snart gå och sova, mässa med pappsi imorgon you know och enligt honom ska vi iväg innan elva imorgon bitti. ska testa sängarna i husbilar på husvagnsmässan! hihi. hoppas dom är skööööna.

see yah! <3

skriv något sött här
Postat av: Guse

IDIOOOTER DOM ÄR , jag är skitless på dom.
boogimään kom också ner till hallen på slutet :P

ily

2007-10-13 @ 23:17:15

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0