upp(e) och hoppa(r)

nu är man uppe på benen igen, även fast jag var hemma från skolan idag oxå men jag piggnade till under dagens lopp. grannen kom över och fråga om han fick låna telefonen för att han skulle ringa gretas färdtjänst, men sen när han väl kom fram hade han glömt kundnumret, så gav han mig telefonen och ba "aah jag kommer väll snart igen då" jag ba aha okej det var ju trevligt, asså jag sa det inte högt, tänkte det bara. sen typ en timme efter så kommer han igen och så sitter han ute i typ 20 minuter och jag sitter i hallen och dörren är öppen så höll på å frysa ihjäl så satte på mig dubbla strumpor å allt. sen så började han svära då vart jag lite rädd, tänk om han skulle hoppat på mig. (; sen så när han var klar gick han igen men han kom tillbaka, och då vet jag inte varför han skulle låna telefonen, typ för att färdtjänsten aldrig kom eller något. kommer inte ihåg vad han mumlade om. sen gick jag till mammas jobb vid tre för att följa med henne och handla, mest för att jag ville ha hårfärg, men mamma skulle inte bara till konsum utan till något papperstryckeri och bikupan oxå. i det där papperstryckeriet lucktade det så jävla gott så gick extra sakta för att hinna lukta så mycket som möjligt. [a] sen iaf så köpte jag min hårfärg och åkte hem och färgade det, så nu är man blondiie igen. nu sitter jag här och guse "tvinga" mig att skriva så det är för hennes skull jag skriver detta inlägg, fryser gör jag och kollar på bonde söker fru, hahaha :D det äger ju så hårt *inte* men dom har rolig dialekt eftersom dom är bondar och kommer från småställen i sverige, typ ^^ snart är klockan nio och då är det top model, jippi! imorgon är det skolan som gäller, börjar nio och slutar tidigare än vanligt eftersom vi har typ olweus dag, och nej fråga inte vad det är för jag har ingen aning. så byeeeeee! :D <3

skriv något sött här
Postat av: Guse

Tack ;D ..!!!
Förlåt för jag väckte dig idag XD<3

2007-10-03 @ 21:02:15
Postat av: Jennie

juste det gjorde du ja , men det gjorde inget , mamma skulle ändå väckt mig strax efter <3

2007-10-04 @ 14:24:51
URL: http://blackcrap.blogg.se

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0