torsdag.

idag är jag frisk, tack och lov. skolan började en timma senare idag pga att vi hade olweus dag. först fick vi lyssna på när anders och aisha typ snackade om mobbning eller ja jag vet inte, frida var mycket intressantare, sen fick vi flytta isär för dom upptäckte vårat pratande och då vart allt genast ap tråkigt. sen hade vi 20 minuters rast och efter rasten skulle vi börja med ett arbete, man fick göra tex en affish om typ "sluta mobbas" eller något, sen har vi typ fyra punkter som jag inte kommer ihåg nu som jag och frida skulle ta så klippte vi ut bostäver i alla olika storlekar och färger ur tidningar och skrev dom meningarna (dom fyra punkterna) med alla bokstäver vi klippt ut, sen tog vi ett knallgrönt papper som ram runt om kring. sen klippte vi zickzack på ena sidan så det blev lite snyggare och skrev "regler" med rosa, lila och blått papper. fast allt gjorde vi inte på en gång utan klockan 11 var det en teater för alla nior i aulan, den var tråkig. det var en kille som spelade både "simon", mamma och styvpappa "nils". det var så fult för vissa scener var ju både styvpappan och mamman med så han gick där fram och tillbaka och satte på och tog av glasögon osånt. sen så efter teatern skulle man ställa frågor och sånt om man ville till skådespelarna men ingen ville ju det utan ville hellre äta, men eftersom vi inte vart insläppta i matsalen förens klockan halv 1 så var vi tvugna att jobba lite till innan vi fick gå upp och äta pannkisar. sen hade vi 1 timme kvar att bli klara med vårat arbete, och jag och frida vart klara som tur var annars skulle vi varit tvugna att göra på handledningen också, men nu slipper vi det. sen åkte vi hem och vi hoppades på att skolkatalogen hade kommit men trist nog så gick vår dröm inte i uppfyllelse. nu sitter jag i johans varma rum och ska snart gå iväg med fanny till mammas jobb så ska vi åka till ica maxi och handla. träning ikväll? vet inte om jag pallar, har matteprov imorgon, fuck. så antagligen stannar jag hemma och "pluggar" ist, sen har jag faktiskt fortfarande lite ont i huvet också. (:
aja kanske skriver en gång till lite senare, får se, kiss and hugs bye.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0