torsdag - in the school.

klockan är 09.10 och jag sitter i bildsalens datarum, har hål timme fram till 10.25 då jag har so prov, det kan ju gå och ta sig för jag kan ingenting, det är likom första världskriget typ sånt jag hatar, jag hatar att plugga om krig och skit. menmen vi får la se hur det går, G hoppas jag på iaf, har inte lust med omprov och grejer. har ändå så jävla stressigt i skolan nu, so prov idag, so prov på måndag, läsa ut ondskan (menas med över 100 sidor) tills åp måndag, sen ska vi göra en syslöjds uppsats tills lovet typ, sen har vi orientering på tisdag 8km, engelska redovisning snart och sen på måndag har jag troligtvis no prov också. PLUS att jag har innebandy, vänner, familj och min hälsa att tänka på. livet kan ta sig ibland, ibland orkar man bara inte med att leva, man pallar inte med all stress hit och dit. kan inte bara livet spolas fram till efter allt detta så att jag slipper det och kan koppla av ett tag, slippa tänka på all stress och slippa massa prov, läxor och skit. det är min högsta önskan nästan. juste, vi fick tillbaka matteprovet idag, fick 14 poäng, G gränsen var 10, är otroligt missnöjd. trodde jag skulle få VG, det kändes ju som det gick AS bra juh, menmen jag ska väll inte hoppas för mycket i framtiden, blir ju bara så jävla besviken!
HEJDÅ

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0