söndag morgon



GODMORGON! jag vaknade för ungefär tjugo minuter sen pga min tränare som skickade sms om träningen, kunde han inte väntat till tolv eller något? men iallefall, jag gick upp för att jag kunde ändå inte somna om, såklart satte jag på radion och starta datorn. nu ska jag väll ta och göra frukost för mamma tyckte jag kunde göra det själv, men nu kom hon just in med frullen på en bricka, hihi tack! juste, jag kollade min mejl nu på morgonen också vilket jag inte gjort på evigheter och jag hittade bilderna på fanny sen hon fotograferades, det märks på bilderna att hon inte alls är koncentrerad, men några vart hon ju söt på måste jag ju säga. bedöm själva, och jag bryr mig inte vad ni tycker, hon är iaf sötassssst. <3

image10

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0