sjukling

nu är man hemma och är sjuk trist nog. vaknade igår av kraftig huvudvärk och ont i magen , pallade inte gå upp så sa till mamma att jag skulle stanna hemma. kollade på X antal filmer och vilade mest hela dagen , och allt vart bara skit närmare kvällen så det var ju inte speciellt mycket att hurra för. snackade med guse som gjorde mig glad eller inte super glad men hon gjorde mig lite gladare iaf. sen på kvällen hade jag inte blivit mycket bättre så bestämde med mamma att hon inte behövde väcka mig utan att jag skulle få sova , och när jag vaknade imorse mådde jag inte mycket bättre , har precis kollat på en film ; " into the blue " den var bra ! nu ska jag gå och kolla på " the mask , from zero to hero ". pallar inte var sjuk och pallar inte att det ska vara så här , du vet ju vad det är jag vill , eller du borde iaf kunnat lista ut det. hoppas det löser sig iaf , för mitt eget bästa , orkar inte gå och må dåligt för det , det räcker liksom med att huvudet krånglar. aja jag ska krya på mig , tjingtjong vi hörs. <3

skriv något sött här
Postat av: Erica

Krya på dig du också, som din bror :)
"Into the blue" är faktiskt bra, Bahamas är lockande :D

2007-10-03 @ 15:16:00

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0