PETER JÖBACK ÄR EN BÖG VARS SÅNG JAG ÄLSKAR!

image9
detta är nog sveriges bästa låt just nu, den är nått så grymt bra och han har väldigt fin röst.
visst han är bög men det skiter jag i för han är en av sveriges bästa manliga artister just nu, för mig!
den som har låten på datorn kan gärna adda min msn, [email protected], och skicka den GENAST!
jag älskar dig om du skickar den seriöst, jag måste ha den, är beroende av den här låten också.
gå in på youtube och lyssna om du inte har den och vill höra den.
PETER JÖBACK - STOCKHOLM I NATT

skriv något sött här
Postat av: Erica

Är du fortfarande intresserad av att få låten?

2007-10-26 @ 10:03:51
Postat av: Jennie

ja jätte gärna :D

2007-10-26 @ 14:45:53
URL: http://blackcrap.blogg.se

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0