ni måste bara höra.

jag är beroende av en låt just nu och jag tänkte att jag skulle dela med mig den till er som läser. jag blir glad av den, jag vet inte varför, jag bara blir det, jag kanske inte borde bli glad av just denna låt men ja.. han har en underbar röst asså och ja jag bara älskar låten. lyssna och njut, den är mer än bra.
 

En liten lista här mitt i allt;
Fullständigt namn:
Jennie Maria Lindell.
Född: 92.05.17
Längd: ca 1.68 (vet dock ej exakt)
Bor: villa med familjen i Sollentuna
Skola: HLD.
Familj: mamma, pappa och 2 äldre bröder.
Djur: har en hund, och har haft en katt, en hamster och fiskar.
Intressen: umgås med vänner och spela innebandy.
Jobbskills: jag praoade på Bögs Gård (en mindre bondgård) i åttan vilket jag var väldigt nöjd med.
Tränar: innebandy
Bästa café: jag vet inte
Favoritmat: lasange
Favoritböcker: finns många bra, kan inte välja ut någon såhär.
Bästa egenskap: jag är hjälpsam och omtänksam.
Sämsta egenskap: jag blir lätt sur och börjar lätt gråta.

Några saker du inte visste om mig:
-
jag suger på att jobba/umgås med många samtidigt, speciellt mer än tre.
- jag har spelat innebandy sen jag gick i sjuan, samma klubb hela tiden.
- jag har spelat fotboll i två olika lag och jag har även varit en badminton spelare (den bästa i min ålder i klubben)
- jag hatar skräckfilmer mest av allt och jag är extremt mörkrädd.
- jag har svårt att säga vad jag tycker.
- jag blir lätt irriterad när folk inte lyssnar eller bryr sig eller ignonerar i huvudtaget.
- jag har svårt för sånna människor som älskar att bestämma och/eller skryta.
- jag har aldrig åkt skidor i en riktig skidbacke, vill dock men är för feg.
- jag älskar att kolla på gamla kort från när man var mindre.
- jag tycker inte om att ha samma färg på byxor och tröja jag har på mig.
- jag har alltid tyckt darin sätt bögig ut från första gången jag såg honom.
- jag älskar att klippa lagom högt gräs så att man ser vart det är klippt och vart det inte är klippt.
- jag gillar inte att hålla på med andras hår, heller inte att känna på andras tex bulor eller något.


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0