jennies helg, och även start på höstlovet.

i fredags åkte jag snällt nog hem till guse och hjälpte henne att fixa sig, det gick la bra. sen drog jag hem igen och åt några mackor sen skjutsade min bror mig till sollentuna centrum för att jag lovat censie att jag skulle spendera kvällen på källan, det var inte tråkigt men det var inte jätte kul heller. men fredags kvällen vart bra trottsallt vilket jag inte trodde den skulle bli. sen i lördags kollade jag först på BJ match med guse och censie, sen åkte jag och guse in till stan och kollade på kläder och jag shoppade även lite. sen fikade vi på expresso house, vilket var as mys. chai latte var underbart gott! sen drog vi hem och kom på den ideen att jag kanske kunde sova hemma hos guse, och det gick bra, först behövde jag åka hem och hämta lite grejer så guse drog hem till sig och jag till mig, först handlade jag morötter på ica åt mamma, sen när jag plockat ihop allting så skjutsade johan mig till sollentuna centrum där jag inväntade guse, censie och deras mamma. efter att ha handlat på ica åkte vi hem till dom där jag och guse åt sen var vi inne på datorn sen gick vi ut på en kvällspromenad, när vi var ute skickade censie sms som var hos sara och ville att vi skulle komma och möta henne senare och det gjorde vi. när vi kom hem kollade vi på film tillsammans, 2.37. den var väll ingen höjdare om man säger så, fast lite bra var den. sen satt vi vid datorn och sen la vi oss, vi skulle sova men jag somnade såklart först och hade tydligen pratat i sömnen. fan vad jag hatar att jag pratar i sömnen, haha! men på morgonen åt vi frukost och sen fixade vi lite sen åkte vi till täby där jag, guse och censie skulle spela match med DJ, vi vann med 11-3, toppen. sen åkte vi hem till dom igen och åt, sen sprang vi iväg till macken och köpte möjl och chocklad, sen skyndade vi oss hem för att kolla på kalmar - AIK på tv, förlust med 0-2. grattis ifk till sm guldet iaf. sen åkte jag hem (johan hämtade mig) jag duschade och gick ut med min hund och tog det mest lugnt hela kvällen. imorse vaknade jag av min lilla hund som gick runt i mitt rum och gnällde runt kvart över nio. jag gick upp och satte mig framför datorn en stund innan jag orkade gå ut och gå med henne i regnet. jag är faktiskt inte hungrig fast jag inte ätit mat sen igår vi typ 2 tiden då jag åt några mackor. men snart ska jag väll ta mig ut och städa husvagnen. perfekt väder att göra det i iaf, ingen ångest att man kunde göra något annat iaf, eftersom det regnar. sen ska jag nog gå och köpa pizza till lunch. mamma jobbar heldag, eller asså hon är på nån grej inne i stan typ så jag har hand om fanny hela långa dagen, vi är själva hemma, pappa kommer väll vuid 4-5 som alltid. nej nu orkar jag inte skriva mera, vi hörs senare, tjingtjonghej! :D



                             "would you dance, if i ask you to dance?"

image14
bild från i lördags (27/10) när vi fikade på expresso house.





FÖRESTEN SÅ FYLLER VÄRLDENS BÄSTA MORFAR ÅR IDAG,
STORT GRATTIS TILL HONOM!
<3

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0