jag skäms över över att jag knappt skriver här [a]

fy på mig! jag känner mig så usel på att skriva här ibland. jag har liksom perioder då jag ibland skriver as mycket och kan knappt slita mig från bloggen, men ibland är det så att jag inte pallar. men om jag inte ses så mycket här så är det ju bara att titta in på min bilddagbok; pennie.

iallefall, i måndags var jag hemma med hunden för att mamma jobbade från åtta till typ fem. klockan var ungefär kvart över nio då fanny kom in i mitt rum och började tassa runt och även gnälla då är det klart man vaknar och är tvungen att gå upp, satte mig vid datorn en stund innan jag tvingade mig ut i regnet för att gå ut med henne. sen så skulle jag ju ha städat husvagnen men det blev först så att jag var så jävla sugen på att baka så jag satte gång att baka, sen ringde jag pappa och han tyckte inte jag skulle städa husvagnen eftersom det regnade så jag stannade inne hela dagen mer än hundpromenaderna. sen när pappa kom hem från jobbet åkte vi bort till caravanhallen för pappa skulle fråga något om husbilen, sen drog vi till donken och åt en varsin bacon chees, mums! sen när vi kom hem gav jag hunden mat och sen gick jag ut med henne, det regnade såklart fortfarande. resten av kvällen gjorde jag inte ett piss. igår (tisdag) var jag också bara hemma eftersom jag skulle ta tag i husvagns städandet, mamma var ledig så hon var hemma. pappa kom även hem efter ett  tag för tydligen hade hans bil gått sönder. men det hände inte så mycket denna dag mer än att jag städade husvagnen, bakade snöbollar, var på ica oså. idag har jag hunnit med att vara hos frisören för att klippa topparna, jag vart ganska nöjd med den "nya frisyren", nöjdare än vad jag brukar bli iaf. sen åkte jag direkt därifrån till bibblan för att låna en bok om stjärnbilder så att jag kan bli klar med min no uppsats idag kanske. sen så gick jag in på hm också för att köpa en ansiktsmask som jag ska ta ikväll, sen ska jag snart gå till mammas jobb och följa med henne för att hälsa på farmor och farfar, sen även handla. kanske tittar in och skriver lite senare, det beror på mitt humör och lust. tjiingtjoong!
image15

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0