ibland vill man bara försvinna!


jag tänkte passa på att skriva några rader här nu när bilddagboken inte funkar. jag sitter här med värsta huvudvärken, dagen har varit dålig, den började med idrott 2 km, tiden blev 9.45. sen efter idrotten glömde jag typ min moppe nyckel i moppen sen när jag upptäcker det är den såklart borta, idioter som inte kan låta andras saker vara. så jag gick hem och hämtade extra nyckel och mamma skjutsade tillbaka mig, hela dagen gick jag och tänkte på det så allt var helt sugigt. när jag kom hem satte jag på vattenkokaren och gjorde mig en stooor kopp med te och tog en kaka och satte mig vid köksbordet och fikade med mig själv för att inviga höstlovet. det var skönt, bara sitta och dricka te och tänka för sig själv i tystnaden, underbart! det ska bli te oftare har jag kommit fram till. och sen kom jag på att någon kanske vill följa med mig in till stan och fika någon dag? [a] iaf så kanske jag åker hem till guse och hjälper henne med smink och hår till festen hon ska gå på, det är tydligen så att man ska komma dit utklädd eller något och dom som har festen bestämmer vad man ska vara, och guse skulle tydligen vara emo. men jag får se om jag orkar, sen åker jag kanske till källan en sväng, brist på annat att göra och vill se om en människa är där, men somsagt jag vet inte. nu orkar jag inte skriva något mera, hejdå!


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0