"hos dig är jag stark, hos dig är jag underbar"

lyssnar på radio 24/7 känns det som, rubriken är en bit av den låten som går just nu, kände att det var något för mig. hos guse är jag faktiskt stark och hos henne känns jag faktiskt underbar, hon är bässsst som gör mig till den jag är, hon gör så att jag vågar. kom bara och tänka på henne nu när jag hörde låten, jag saknar henne fast det var i onsdags vi träffades sist, imorgon ses vi iaf tack och lov. [a]

image7iaf nu är det nog dax att färga håret igen känns det som. det ska vara BLONT och ingen utväxt heller tack! på söndag tror jag jag gör det, om det finns tid, lust och ork för det men jag antar det.

nu har jag precis duschat och ska bara föna håret oså sen ska jag åka och handla åt mamma somsagt, hon hade sätt någon efterrätt på tvn igår som vi ska göra senare, hon sa att den såg god ut och jag hoppas det, det lät iallefall jätte mumsig på hennes förklaring.
+ att vet ni!? jag känner mig jätte duktig som har skrivit så mycket idag, och mer lär det bli efter som dagen inte är slut, men seriöst har jag bestämt mig att jag ska skriva mycket mera, liksom vara mera aktiv än typ ett inlägg om dagen knappt det liksom, skärpning jennie! vi går väll se om jag lyckas, hihihi. lär iaf behövas ett lycka till, tack! (;

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0