hatar detta.

igår låg jag i sängen hela dagen med feber och halsont. dagen gick långsamt och hade hoppats på att må lite bättre vid fyra så att jag kunde följa med mamma och pappa till husvagnsmässan, men nejnej huvudet vägrade bli bra så det blev till att fortsätta ligga i sängen. det var tråkigt, jag som ville med! sen var det ju bara till att höra av sig till jons och säga att jag inte kunde vara med och spela DJ matchen idag, SKITSKITSKIT, jag som så gärna vill, varför måsta jag vara sjuk? åh, nu är jag deprimerad bara för att jag inte får som jag vill. men natten var bra, drömde en bra dröm, ville inte vakna, men sen när jag väl vaknade tjugo minuter i åtta så låg jag och tänkte på drömmen och insåg att jag faktiskt gillar dig fortfarande, eller asså. jag saknar dig. vill inte, men tydligen kan jag inte hindra att du finns i min hjärna. träffas snart? sen vill jag även träffa guse och censie (<3) men det gör jag förhoppningsvis idag om mamma inte tvingar mig att stanna hemma, men jag vill faktiskt ner till hallen och kolla på DJ matchen. om jag inte får så tänker jag tvinga mamma att låta mig åka ner och kolla, huvudet är iaf bättre idag, men inte halsen. fast jag ska ju bara sitta på en bänk och kolla på innebandy. aja orkar inte skriva mera, fingrarna är stelfrusna, ska nog hämta mig ett par fingervantar å sätta på mig. hejdå. =)

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0