HAHAH, fett fula, köp inte sånna tack!

image6
förlåt för er som tycker dom är snygga eller tänkt köpa dom eller whatever men HAHAHA fyfan vad fula. hittade dom just på någon annans blogg och vart chockad och undrade vad det var men jag insåg snabbt att det var en klacksko med annorlunda klack bara men vilket gjorde dom förskräckligt fula. marc jacobs vårkollektion 2008 är det vilket som, om ni undrar alltså och kanske tycker motsatsen mot mig och vill ha dom. ni vet ju vad min reaktion kommer bli om ni kommer med dom och ska umgås med mig, förlåt men det var inte riktigt min smak/stil!

skriv något sött här
Postat av: Guse

HAHAHAHHAA nu förstår jag vad du mena XD

2007-10-19 @ 16:25:56

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0