hade bara lust att berätta..

pappa skjutsade mig först till centrum där jag sprang in på team sportia och köpte vattenflaskor till mig, guse och censie, sen skjutsade han hem mig till dom och där var vi inte länge så åkte hela deras familj + jag dåra iväg till frescatihallen för att ha träning, två timmars träning var det och jag var taggad till max, men vi höll på länge med samma övningar så man tröttnade lite på slutet av varje övning och tänkte "snälla blås i visselpipan och avsluta övningen nu, vi kan den ju" men man fick kämpa på ändå fast man tröttnat, på slutet körde vi match, tre lag var vi och mitt lag kom tvåa med åtta mål. sen skjutsade dom hem mig och jag var hungrig som en varg(?) men maten var inte riktigt klar så jag fick hålla ut, tillslut var det klart och det blev köttbullar, potatis och sill, jummie. nu sitter jag här igen och småfryser, ska väll ut med hunden snart sen hoppa in i duschen och sen kolla om det är nått skojjs på tv man kan underhålla sig med denna söndagskväll, vi får se om jag kanske tar tag i lite pluggande också, det vore ju iof bra, men vi får se. heddå! (;


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0