glad, gladare, gladast.

jag är stolt och jävligt glad. idag på gympan sprang jag dom 9 varven som är ca 4,5 km sammanlagt, alla varven var lätt avklarade och jag är så stolt att jag knappt var trött efter. jag la upp allting så bra, gick alltid samma sträcka (i mördarbacken) tog det hyffsat lugnt pga att jag fortfarande är lite smått förkyld, och det bästa av allt! knät gav inte smärtor en endaste jävla gång vilket var underbart, lyssnade på musik hela tiden vilket var bra eftersom det gjorde mig så peppad, ville fan inte sluta springa när allt var klart, ville bara fortsätta att springa och drömma mig bort till min egna lilla värld. sen så fick vi även reda på orienteringsresultaten och det räckte inte med att jag var glad över dom 9 varven inte, orienterings resultatet gjorde mig typ gladast, jag och frida kom på en fjärde plats av alla tjejer i nian, mycket stolta över vårat mvg är vi. jag fick iof mvg på orienteringen i åttan också men ändå. 8'D
imorgon är det 2 km som gäller på idrotten, det är det sista springadet sen är allt det avklarat, den banan är vi ska springa är ganska lätt och det ska nog gå bra (vi har sprungit den två gånger innan, en gång i sjuan och en gång i åttan), om jag inte har värsta träningsvärken imorgon dvs.




och ni där ute som läser min blogg. är det någon av er som kan fixa en bloggdesign åt mig? [a]

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0