förlåt att jag är så tråkig.

jag vet att jag har vart dålig på att uppdatera på dom senaste dagarna men jag har mina anledningar, i måndags var jag på råsunda och vart besviken efter en ett noll förlust mot ifk. okej! sen har jag inte gjort så mycket annat så jag skulle kunnat skrivit här om jag haft lust men det har jag inte, i tisdags hade jag utvecklingssamtal och det gick bara bra och igår onsdag var jag med mamma och pappa och kollade på husbil och vi hittade en fin, jag bangar inte på att åka någonstans när mamma åker utomlands, ska bara få pappa att göra det också. nu sitter jag i skolan och jag längtar så otroligt mycket till att få lov, jag pallar inte gå upp på mornarna, imorse orkade jag inte så det blev varken dusch eller någon direkt fixning bara lite snabbt och sen drajja jag iväg till skolan vilket var mycket onödigt eftersom det fanns varken lärare eller vikarie så vi fick jobba självständigt men blev det någe mycket till jobb må ni tro? nepp, det var ju just det det inte blev. nu börjar jag iaf inte förens tio tjugofem med so och jag ska göra ett g prov, vilket nog inte kommer gå susen. men iaf, på lovet bangar jag inte på att se ett öga rött, trailern har ni nedanför. sen ska jag plugga en massa också har jag lovat mamma, sen får vi se vad som händer. nu orkar jag inte skriva hära mera, cyahbye.



skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0