FIFA 2003, TACK FÖR ATT DET FINNS!

SJUKSJUKSJUK att jag aldrig kan bli frisk! iaf så tackar jag fifa 2003 att det finns, det är det jag underhållt mig med nu dom här två dagarna. jag är såklart AIK som jag redan sagt (jagvet) sen så gör jag egna cuper och jag är så feg så jag spelar på amatör och vinner eller spelar lika varje match, ska väll gå upp en nivå så att jag får en lite utmaning men det är så att jag hatar att förlora på fifa det är liksom det som är problemet. men jag ska nog öva lite där för jag har vunnit jätte mycket på den högre nivån förut och då ska jag fanemej kunna klara det nu också. ska iaf iväg och handla lite åt mamma sen, sen så ska jag plugga lite matte och duscha. skriver kanske mera ikväll om jag pallar, undrar föresten om det är någe bra på tv ikväll!? hoppas det så att man får något att göra till kvällen. annars blirre väll till å trycka på tangenterna så att bokstäver kommer upp i msn rutor hit och dit! =D
have fun, tjingeling!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0