en vanlig måndag i en ovanlig människas liv.

idag fick vi äntligen tillbaka novellerna i svenskan, vart inte speciellt nöjd med ett VG, ville ha minst VG+ iaf. Nästa lektion ska jag snacka med läraren så får vi se vad som händer. på matten idag hade vi vikarie, David, arton år var han bara och hade gått i HLD skolan på högstadiet. där ser man. sen hände inte så mycket resten av dagen, jag säger bara hellre klasströja än någon klassresa! no prov imorgon, vilket jag inte äns kommer testa att göra för jag fattar inte ett skit och jag kan ingenting så det är ingen idee. när jag kom hem låg skolkatalogen i brevlådan, såklart man blev glad, men lika glad var jag dock inte när jag såg porträtt fotot, det blev skit och ingen kommer få se det! sen har jag kollat på high school muical 2, den var bra, bättre än ettan nästan. sen lagade jag mat, blodpudding, haha. jag äger helt klart på att laga mat, eller inte. men det var ätbart iaf. sen har det inte hänt så mycket mer än att jag typ kollat i skolkatalogen 1000 gånger. [a] man kan aldrig få nog av den.



jag vill inte känna denna känsla.
känslan att du bara försvinner,
längre och längre bort.
att det där föralltid inte kommer att hålla,
eller vad tror du?
som det känns nu så är jag iaf tveksam.
jag är ledsen men det är sant.
jag vill inte känna så,
jag vill att det ska vara vi föralltid.
men om du fortsätter såhär
så kommer jag snart ge upp,
skita i allt och bara strunta i dig,
berätta som det är
och välja en ny väg.
även fast det kommer vara svårt
så kommer jag samla alla mina krafter
och nå mina mål.
kom ihåg en sak bara min vän.
glöm inte bort det gamla för det nya,
du kanske får böta för din glömska förr eller senare
så se upp, du kanske väljer fel.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0