du bara förstör, försvinn!

asså jag hatar dig, hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar seriöst verkligen hatar. du fattar inte vad du har gjort. och varför tänker jag ens på dig, varför skriver jag ens om dig, varför bryr jag mig ens? jag förstår inte men det är tydligen så att jag inte kan glömma dig, du kan inte bara försvinna även fast jag inser att du bara förstör för mig. du gör mig sur och besviken, får dåligt humör och dålig koncentration, varför kan en människa orskaka sånna grejer? jag vet att jag hatar dig och jag är fast besluten för det. du är så jävla fucking dålig som betedde dig sådär, fattade du inte att jag förstog, jag sa ju tom det? varför sa du det inte tidigare utan gjorde ett misstag så att jag förstog ännu mera, du är så dålig, vet du det? du borde iaf sagt något istället för att såra mig, eller det kanske var det du var ute efter. driva med mig, sen såra mig? aja nu pallar jag inte få ur med mera ilska, det går inte för en bit av ilskan kommer ändå alltid finnas kvar långt inom mig. föresten så kommer jag ihåg drömmen, den där drömmen jag drömde en natt jag gillade den men nu gör jag inte det längre, den är hemsk och jag kommer ihåg mina framtidsplaner, varför hade jag det? jag har ju sagt till mig själv att jag inte ska hoppas för mycket, du kanske lärde mig en läxa (isåfall tack för det) så att jag lärt mig att jag inte ska ha så stora förhoppningar på saker och ting. jag ska försöka glömma allt som har med dig att göra, jag jobbar på det men det är inte så lätt. jag kan inte ens ta bort bilder och sms på/från dig. jag tror bara en vet vem detta är och det är guse för hon vet ALLT, allt allt allt om mig. förlåt för detta jätte onödiga inlägg men ibland måste jag, och föresten är det brist på annat att göra. [a]

image11

skriv något sött här
Postat av: Erica

Ett tips för att försöka glömma:
Radera alla saker. Det känns inte så illa efteråt.

2007-10-26 @ 10:00:59

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0