det bara rasslar in inlägg idag!

nu har jag varit och handlat åt mamma vilket gick bra, trodde jag aldrig skulle få plats med allt på moppen men jag tvingade ner massa saker under sadeln, det gick om man tryckte hårt. sen när jag kom hem så frågade mamma om jag inte kunde gå ut med fanny och det gjorde jag, hon tyckte jag skulle gå skogen och vägen hem, snällt nog så gjorde jag det, nu sitter jag här igen, funderar på att ta mig några matcher på älskade fifa och jag tror bannemej jag kommer göra det när jag publicerat denna inlägg, nästa match är mot hammarby. jag har gjort en egen cup där aik, djurgården, hammarby och ifk är med, jag har vunnit alla hitills, eller okej jag spelade lika mot ifk dom är krångliga, går aldrig bra i matcherna mot dom, better luck next time maybe. ciao!




här får ni en låt på köpet också, gilla't eller gilla't inte, välj själv.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0