dags för förnying.

ändrade lite på bloggen just som ni kanske ser? pallar inte ha samma hela tiden, vet inte varför men det känns bara inte rätt, alltså förnyar jag lite då&då så att jag blir nöjd. kanske inte var värdens finaste "design" men den duger iaf ett tag, ingen av dom är ju direkt fina, vill göra en egen men kan inte koden, någon som kan? (:



torsdag;
det blev fys, fast det var kanske inte så bra för efter en bits joggning så började jag känna mig spy färdig och även svimfärdig så tog det lugnt resten och gick i stortsätt. knäna var inte heller de piggaste.

fredag;
skolan var väll som vanlig, började åtta men vi behövde inte ha gympa kläder eller något för vi skulle gå igenom kompassen och kartan, eftersom vi har orientering den sextonde. sen hade vi so, där vi kollade på film och efter filmen blev det inte så mycket gjort, var inte på humör.sen hade vi musik och vi fick veta våra grupper som vi ska ha i ett musikarbete, jag och oliver, han är iaf rätt okej det finns ju värre i klassen om man säger så. sen var det matteprov som gällde, jippi! men det kändes som det gick bra faktiskt gjorde alla 13 utom 13b, känner mig stolt och nöjd, hoppas resultatet ger mig leende nu också. sen var det lunch, texmex tack och lov jag var ju liksom vrålhungrig. sen var det bara en lektion kvar, språkval, blev inget gjort ville bara hem så. sen åkte jag hem och fixade lite sen bar det hem till guse&censie för att ta en titt i skolkatalogen som censie hade fått och inte jag, jävla lyllos säger jag bara, sen så efter typ en timme gick vi till bussen som kom försent och åkte till täby centrum där jag köpte en ny lång tröja, blå med knallrosa  text "it's not over not over not over yeah!" nöjd blev jag! sen åkte vi till mörby där vi inte hittade och guse ringde sin kusin som kom och vägledde oss till 607;ans busshållsplats, tack. sen när vi satt på bussen så glömde en tant sitt glasspaket som var oöppnat och allt, nej nu säger jag inte mer, ni vill inte veta. stackars tant bara, den som var så god! sen åkte vi från sollentuna till väsby (jag ringde och ringde men såklart får man aldrig något svar, vad är det jag förväntar mig egentligen?) där det inte skedde så mycket utan vi åkte hem strax efter, behövde komma hem och sova, tidig lördag morgon you know.

dagens inköp alltså;


lördag;
upp tidigt och dra iväg till hallen var det som gällde, precis. match mot kista med f91, vi var bra, vi kämpade bra men vi förlorade med 0-2 vilket var synd för det var våran match. sen stannade jag och guse och kollade på p92 som också förlorade sin match. sen var även min kusin andreas i hallen som spelar i rotebro, dom skulle tydligen ha match mot tureberg så ja. sen åkte jag hem och åt pyttipanna och åkte tillbaka till hallen för att guse och censie var där, vi gick till mcdonalds för att dom skulle äta sen satt vi och kollade en stund på a-laget som mötte vallentuna (där många fina spelar, HAHA) sen var det samling eftersom jag skulle spela med DJ även denna helg, väsby var dom vi mötte. visst det var våran match också, men det slutade 0-3, det tredje målet fick dom genom att vi var sex på planen och ingen målvakt, det var alltså bara otur. sen åkte jag hem och åt middag, sen gick jag och mamma ut med fanny, det var härligt eftersom det inte var igår jag och mamma var ute och gick tillsammans så vi gick och pratade och hade allmänt trevligt. sen nu sitter jag här, hade räknat med film men så blev det inte eftersom en viss människa inte säger sanningen känns det som. får la hitta på något annat, men hemma stannar jag iaf. (;

imorgon är det seriöst plugga som gäller,
och självklart träning också!
HEJDÅ!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0