två dagar i ett inlägg

mitt internet har varit urfunktion nu sen igår morse typ, så jag hoppas ni alla där ute som läser min blogg har överlevt ändå, utan mig och min kära blogg!

torsdag;
har inte så bra minne just nu känner jag. kommer inte ihåg så mycket mer än att det var en läskig tant som först ville skaka hand med mig och sen typ tvinga mig att krama henne, det var seriöst läskigt så gick därifrån så fort jag fick chansen, haha. sen så precis efter våran lunch, eller ja när vi ätit klart kommer dom där killarna igen som var där i tisdags, och jag snackade lite med dom, visst dom är roliga men kan vara riktigt jobbiga. när jag slutade satt jag och frida och väntade på mor min, medans åt vi glass för det var just det vi var sugna på, sen när mamma kom skiljdes jag och frida åt och jag och mamma gick och besökte några affärer för att mamma skulle ha lite grejer. när vi kom hem la jag mig i sängen med datorn och kollade på film eftersom internet inte funkade. sen skedde inte så mycket mer denna torsdagskväll.

fredag;
kvart över åtta ligger jag vaken i sängen och funderar på om jag ska stiga upp och jag får sms av frida om att hon är sjuk. fan tänker jag då, det kommer nog bli jobbigt. men väl där så var det inte så jobbigt som jag trodde det skulle bli. hela förmiddagen fyllde jag på drickor oså, sen hjälpte 'grabbzen' mig mycket med disken. jag fick även en fralla på morgonen, precis vad jag behövde faktiskt. sen åt jag aaaas god lunch, någon pastarätt. fett gott! sen har det faktiskt inte skett så mycket intressant på jobbet. nästa vecka ska jag typ få lära mig att göra café latte (?) ohjuste, aisha var och hälsa på idag också, haha jag visste att hon skulle komma just idag då frida inte var där. kände faktiskt på mig det på morgonen. efter jobbet gick jag till din sko och köpte nya skor, höga skor med liten klack. sen gick jag även in på H&M och köpte en puderborste åt mamma. sen gick jag till sollentuna centrum och tog bussen därifrån hem, påvägen var det klart att det skulle vara skit väder. typ snöblandatregn, det var fett jobbigt för det vart bara mer och mer eller värre och värre kanske man säger men ändå. iaf så när jag kom hem funkade inte internet så jag la mig och kollade på film igen, den var bra "gangsters" sen så fixade min bror internet så nu har jag vart ute med hunden och nu sitter jag här, toppen!

vi hörs en annan gång, tjiiiiing!


jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0