tredje dagen träffar vi våran handledare, eller?

orkar faktiskt egentligen inte skriva så mycket om idag, och just nu kollar jag på 'bonde söker fru' också så det blir till att göra två saker samtidigt men jag sammanfattar dagen lite kortfattat. den började som vanligt, vi gick och köpte 6 kilo morötter och gjorde egna smörgåsar på morronen som vi sedan fick äta upp, mums! sen började ju rusningen vid 11-tiden och det gick väldigt bra, mycket bättre än igår iallefall och var inte alls lika trött. sen fick vi även typ träffa våran handledare, gabriel, som vi inte sätt innan. vi trodde liksom han som berättat allting för oss var våran handledare men så fel man kan ha, eller? sen såklart är det två "killar" där som är superroliga, man kan inte låta bli att garva åt deras dåliga skämt asså, haha. men nu orkar jag inte mera, det var typ allt "intressant" och sen hände faktiskt inte mycket mera på praoen. nu på kvällen har jag varit med Nanna, det var fett länge sen och har verkligen saknat henne! och somsagt nu kollar jag på 'bonde söker fru' och sen blirre 'top model stockholm'. sen ska jag sova och fundera på en sak som jag faktiskt inte nämner här, det är för jobbigt att skriva, jag är så trött på allt just nu iaf, eller ja vi säger så för jag orkar faktiskt inte förklara vad det är, dom som borde veta vet det nog. nu har jag inte tid att skriva mer,
tjingtjing.
image25

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0