slö och seg torsdag

jag vet inte vad det är med mig men jag känner mig så enormt slö just nu.. ont i huvudet, magen och skit trött är vad jag är dessutom, tyckte det borde räcka att jag känner mig slö men nejnej! skolan var inge vidare den heller, tråkig som vanligt. visst andre´ gjorde mig glad över det han sa på 'handledningen', det kommer jag inte glömma. och det han sa var även sant, hahahaha! nu sitter jag iaf här och väntar på middag, efter det ska jag iväg till kista och kolla/köpa benvärmare, gråa och svarta om jag hittar. sen när jag kommit hem igen ska jag ta tag i att plugga lite, ska stryka över viktiga saker i so häftet så att jag kan läsa inför provet som är nästa fredag, sen ska jag även försöka hinna att måla naglarna vilket var länge sen och även ta anisktsmask. måste komma ihåg att kolla våran (f91;s) gästbok också, för att se om jag får spela någon match imorgon eller på lördag, vilket jag typ hoppas. ska även hinna ladda ipoden både på nya låtar och batteri senare också, men allt får bli efter kista. hej så länge!

jl
 

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0