på topp asså

jag och guse är vakna, klockan är 03.36 och vi har träning om 9 timmar och 20 minuter ungefära, kommer vi att orka eller kommer vi vara slutkörda? det är den stora frågan. föresten så vet jag inte hur mycket jag kommer kunna skriva nu i veckan för vad jag tar min dator som just nu så är den kaputt tråkigt nog! ska ta ett snack med min bror och så får vi se om det fixar sig, we hope that! snart kanske vi ska börja tänka på att läsa godnatt sagan och somna in, eller vad säger du guse? iaf har vi haft en trevlig kväll enligt mig, fingrarna har fått ett riktigt friskis & svettis pass men vad gör det när jag själv har kul. men nu pallar jag inte skriva här mera eftersom min fantasi inte är på topp denna natt. pusshej!

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0