nya vardagsrutiner som snabbt försvinner

praoen blir nästan roligare och roligare för var dag som går, men nu är det så att det bara är tre dagar kvar och det är inte speciellt roligt. jag kommer sakna människorna, stället och sysselsättningarna så jävla mycket. det har liksom blivit min vardag nu men på måndag sätter skolan igång igen och det blir somvanligt igen, tråkigt nog. idagimage36 på praoen hände inget speciellt mer än att en som jobbar där gav mig sin msn, lite chockande men, och det är han som bara pratar engelska också, hur ska detta gå. haha! nu på kvällen har jag sysselsatt mig med att göra en film åt guse, det tog sin tid och när det väl var klart och jag kollade på filmen så upptäcktes ändå två fel och många förbättringar, typiskt. blir väll bättre nästa gång jag gör en, när det nu blir. man måste ha tiden och orken somsagt för det tog sin lilla tid. igår var jag ju på match, järfälla - täby och det slutade med vinst till järfälla med 7-6 efter en förlägning. kul hade vi iallefall eftersom jag satt bredvid en trött guse och då är hennes humor på topp, "konstigt" nog så asgarvade jag ändå åt typ allt hon sa men men sånt är livet. vi kom iallefall på ett nytt sätt att spela golf på men jag ska inte gå in på detaljer, eller hur guse? hahaha. nu orkar jag inte skriva mer, vi hörs när tiden faller in. jag bloggar förr eller senare, tro mig. hejdå

jl


skriv något sött här
Postat av: Guse

WOHU VI ÄR BÄST LIDDE ! Jag älskar dig(L)

2007-11-27 @ 20:49:38
URL: http://guse.blogg.se

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0