(nämner inga namn men du kanske vet om det handlar om dig. ta inte åt dig i onödan iaf. fråga om du är jätte osäker!)

varning! detta inlägg behöver man inte läsa om man inte orkar/har tid. för detta är egentligen ett onödigt inlägg.

kom just hem från träningen och är skit trött/slö. gjorde mig två mackor och kokade upp lite vatten och fixade te. typ exakt vad jag behövde om man säger så. nu sitter jag här och surar för jag pallar inte med ditt beteénde längre, att du alltid ska visa dig bäst och tro att du är någonting. du har bara inte insett att du är exakt lika mycket värd som alla andra, det är inte något speciellt med dig. du vet nog inte att innerst inne hos alla så vet vi att du ljuger hälften av det du säger, innerst inne vet alla att du bara vill visa upp dig och få beröm av alla i omgivningen. det kanske är på tiden att du lär dig hur vi andra tänker, för det kommer inte sluta bra för dig om du fortsätter i samma spår, fortsätter du vara den där egotrippade människan så vet jag inte vad jag gör, man känner sig osynlig för dig ibland vet du om det? det är jobbigt kan jag säga dig, tänk om jag skulle vara likadan, då skulle det bli ett jävla liv kan jag lova för jag vet hur du är somsagt. men det jag skriver här är bara (ett) tips, inget du måste ta tag i men det skulle nog vara bra, och jag säger det bara för ditt eget bästa. du vet kanske själv hur mycket det går snett för dig ibland och du söker hjälpen, men ibland finns inte den där hjälpen vid din sida som du söker för du har betett dig illa mot alla du har strax innan, känner du igen det? nu ska jag avsluta detta inlägg med att säga; tänk på vad du gör innan du gör det!

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0