msn och allt

nu ligger jag insvept i täcket, mysigt värre om jag får säga det själv. har varit med guse hela långa dagen, först kollade vi på film som hette kallt byte. vi låg nästan på varandra (misstolka inte, tack) i vissa scener även fast den inte var speciellt läskig men den var liksom äcklig asså dom hade gjort det så bra på något sätt att dom typ "kröp" fram med skräcken om man kan säga så(?) sen iallefall när den var slut begav vi oss till simhallen och kollade på b-lags matchen en stund, sen åkte vi iväg till rotebro och kollade på DJ matchen där jag och guse satt i sekket. sen kom det en tant som öppnade ett litet café haha eller asså det var inte mycket till café men ändå, det fanns kaffe, läsk, juice och KLADDKAKA vilket jag och guse blev fett sugna på så hon ringde sin mamma och sa att det fanns men hon trodde inte på oss. sen vart guse irriterad och typ ställde sig upp och började ropa och massa så att alla på läktaren kollade, haha! sen fick vi iaf vår efterlängtade kladdkaka, mums. sen åkte vi till simhallen igen och kollade slutet på en match där och sen gick vi hem till dom och gick ut med isidor, vi träffade viktor, guses granne, och stog och snackade med honom i typ en kvart. när vi kom in i värmen igen åt vi lite och satte oss framför datorn. efter ett tag vart jag skit sugen på glass så jag fick med mig guse till centrum där vi köpte glass men för mycket så vi båda vart mätta jätte snabbt, smartbarn! micke kom även över en stund med sin kompis thom, trevliga grabbar det där. sen åkte jag hem, tråkigt nog och nu ligger jag här. msn är instrallerat och tänderna är borstade. orkar dock inte blogga mer, vi hörs en annan gång, tjingeling!

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0