måndagsprat

ska snart ut med hunden men hinner nog kortfattad berätta lite om min dag som inte varit så händelsefull. inatt sov jag as dåligt kan jag ju börja med att säga, det kändes som att jag inte alls sov och när klockan ringde tjugo minuter i åtta så låg jag kvar till klockan blev kvart i nio och under den timmen halvsov jag så att jag var lagom pigg när jag väl kom upp och sminkade mig, sen gick jag iväg till korsningen och blev upphämtad. praoen gick bra, det hände inte så mycket för min del. besökte 'vi' tre gånger, första gången var det sjuttio liter mjölk som skulle handlas, nästa gång var det sex st limpor och sista gången tio till femton bakpotatisar. hamburgare med pommes blev det till lunch och jag och frida (somvanligt) snackar skit om allting, haha nejrå vi bara skojar lite, eller asså kommer på historior om allting sen börjar vi as garva. typiskt oss, skärpning! tänk om någon hör våra historier någongång frida? fyfan vad pinigt isf. men men, alla på praoen (nästan) driver med oss, eller driver och driver gör dom väll inte direkt men skojar med oss, visst jag ska inte klaga, jag älskar när dom skojar för det livar upp stämningen lite haha. iaf så sen var dagen snabbt avklarad vilket var väldigt chockartat för jag var inte alls trött och tyckte dagen varit seg och att det inte hade varit så mycket att göra, men vad vet jag? jag kanske börjar bli van med stressen nu. skjuts hem fick vi såklart, nej vi är inte lata. och nu sitter jag här inte alls taggad för att gå ut med hunden, senare drar jag med guse&censie till eriksdalshallen och kollar på en elit innebandy match som vi har gratisbiljetter till, niiiice! men nu har jag inte tid att sitta här längre, det finns saker att göras. tjingtjongkines!

jl

skriv något sött här
Postat av: Frida

Haha, usch då skulle vi skämma ut oss [a] våra historier assså guu vad jag har garvat idag, snakca om att jag hade ont i magen när jag kom hem :)

2007-11-26 @ 18:26:57

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0