mamma är bäst <3

var just ute på hundpromenad med mamma. det var skönt, jag fick prata ut, exakt vad jag behövde. jag bara pratade och pratade men jag bytte aldrig ämne, det handlade om samma sak hela tiden. men jag behövde det, jag behövde berätta för mamma och jag fick mamma att förstå. hon förklarade hur hon tyckte att jag skulle göra, jag tog åt mig av det hon sa. innan vi kom in på våran tomt igen sa hon "du måste vara bättre än skitstövlarna jennie" det ska jag banne mig vara, jag ska visa er att jag är bättre, jag är inte lika usel som er. jag klarar mig själv, får se om ni gör det i framtiden! upp till bevis..

jl

skriv något sött här
Postat av: Erica

Det stämmer.
Men ibland är det svårt att känna sig bättre :S

2007-11-17 @ 19:28:00

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0