"jag vet ingenting längre"

SKIIIIIIIIIIIIIIIT, just nu är allt skit. pallar inte mera! allting går dåligt just nu, och jag vet vad anledningen är. jo det är DU, du som orsakar allt. för helt plötsligt är du borta och jag har insett att jag saknar dig och det tar på mina krafter på något sätt. så ni får ursäkta er alla andra pga mitt sura/taskiga/dåliga beteende, men jag kan inte ro för det, försöker skärpa mig men det går inte så bra. vill så gärna slå till någon men det ska man inte göra. iaf så sitter jag och kollar på film nu "50 first dates" är skit trött så lägger mig nog i sängen och fortsätter kolla strax. imorgon bitti är det samling halv nio, känns helt jävla fucking onödigt att ens åka dit men.. sen vill jag in till stan om det blir bra väder, får se hur jag gör. matchen idag gick iaf bajs, vad hade ni räknat med? förlåt för min inställning. nu ska jag inte klaga mer, jag ska inte skriva längre och tråka ut dig som läser detta. ha en bra kväll/natt, vi hörs!

jl

skriv något sött här
Postat av: Guse

Du får slå mig om du mår bättre av de bästis

2007-11-09 @ 22:55:22

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0